Servicemål

Patent- og Varemærkestyrelsen bestræber sig på at opfylde nogle servicemål på vores ydelser. Her kan du se målene - og hvorvidt, vi opfylder dem. Vi opgør opfyldelsen af målene en gang i kvartalet (resultaterne herunder er for 2. kvartal 2014).

Mål

Resultat

Status

95 pct. af de danske varemærkeansøgninger er vurderet første gang inden 3,0 måneder.

92 %

Ikke opfyldt

95 pct. af danske grundansøgninger om patent er vurderet første gang inden 7,5 måneder.

93 %

Ikke opfyldt

Levering af erhvervsservice på kendetegnsområdet inden for en på forhånd aftalt deadline i 95 % af opgaverne.

100 %

Opfyldt

Levering af erhvervsservice på teknikområdet inden for en på forhånd aftalt deadline i 95 % af opgaverne.

98 %

Opfyldt

Væsentlige webservices* er tilgængelige 99,5 % af tiden - alle dage i tidsrummet 6-24.

99,97 %

Opfyldt

80 pct. af alle telefonopkald til Patent- og Varemærkestyrelsens KundeCenter besvares inden for 20 sekunder.

75 %

Ikke opfyldt

 

*Der måles på følgende sider:

 



Sidst ændret: 12. august 2014
Har du kommentarer til indholdet?