Alle dagene i perioden fra den 24. december 2021 til og med den 2. januar 2022 betragtes som søn- og helligdage. Det betyder, at alle frister, der udløber i denne periode, automatisk bliver forlænget til mandag den 3. januar 2022.
Du kan fortsat indlevere ansøgninger elektronisk via vores hjemmeside, via post og i vores døgnpostkasse i Høje Taastrup, selvom vi holder lukket. Alle ansøgninger registreres med den reelle modtagelsesdato.
Vi sender kvitteringer, modtagelsesbreve samt indbetalingskort hurtigst muligt efter mandag den 3. januar 2022.
Bruger du IP Client?
I så fald vil du opleve, at der ikke sker opdateringer i sagsbehandlingen og i økonomibilledet i ovenstående periode. IP Client vil blive opdateret snarest fra mandag den 3. januar 2022.
Har du brug for prioritetsdokumenter eller andre udskrifter af akter eller registre, anbefaler vi dig at bestille dem i god tid inden jul.
Vi ønsker alle rigtig glædelig jul og godt nytår.